REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO pozytywna-opinia.pl
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki składania zamówień oraz korzystania z usług sklepu internetowego pozytywna-opinia.pl.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu pozytywna-opinia.pl. Korzystając z oferty sklepu, Klient akceptuje jego postanowienia.
Sklep pozytywna-opinia.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie. Wszystkie zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian będą realizowane na podstawie dotychczasowego regulaminu.
§2 Oferta
Oferta sklepu pozytywna-opinia.pl obejmuje autorskie opinie do wybranych produktów i usług.
Sklep pozytywna-opinia.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w ofercie opinie były zgodne ze stanem faktycznym.
Oferta sklepu pozytywna-opinia.pl jest dostępna dla wszystkich Klientów, którzy zaakceptowali regulamin i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
Sklep pozytywna-opinia.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen, opisów i parametrów opinii w ofercie.
§3 Składanie zamówień
Składanie zamówień odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu pozytywna-opinia.pl.
Zamówienie jest składane poprzez dodanie wybranych opinii do koszyka i dokonanie płatności za zamówienie.
Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty.
§4 Prawo do odstąpienia
Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania opinii, bez podania przyczyny.
Odstąpienie od umowy powinno być złożone na piśmie lub za pomocą formularza dostępnego na stronie sklepu pozytywna-opinia.pl.
Sklep pozytywna-opinia.pl zwraca pełną kwotę zapłaconą przez Klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, jeśli prace nie zostały jeszcze rozpoczęte.
§5 Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania wadliwej opinii lub opinii niezgodnej z zamówieniem.
Reklamacje należy składać na piśmie lub za pomocą formularza dostępnego na stronie sklepu pozytywna-opinia.pl.
Sklep pozytywna-opinia.pl rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep pozytywna-opinia.pl dokonuje wymiany wadliwej opinii lub zwraca kwotę odpowiadającą wartości reklamowanej usługi.
§6 Postanowienia końcowe
Sklep pozytywna-opinia.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie.
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Spory wynikłe z realizacji regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej sklepu pozytywna-opinia.pl.